Schooool

publicerat i Allmänt;
Det var så himla fint väder imorse när jag cyklade och lämnade Leon på dagis. Helt fantastiskt! Solen sken och det var riktigt varmt i solen. När jag var klar i skolan var det såklart inte lika varmt längre ;). Men jag fick njuta ett tag iallafall, och det har knappt blåst någonting på hela dan. Lycka!




Vi hade gruppredovisningar idag, med små grupper om 3 pers i varje. Vi fick gestalta eller göra dockteater av kända folksagor, och jag och min grupp valde 'Den fula ankungen'. Gick riktigt bra faktiskt tycker jag :).

Imorgon bitti vid 9 läggs våran hemtenta ut, och den ska vara inne på torsdag klockan 16. Suck och pust. Sååå lite tid. Hoppas den inte är för svår :(. Vissa dagar kan man skriva hur mycket som helst, och vissa dagar står det helt still och man får inte ner ett enda ord. Hoppas det är en bra dag imorgon! ...

Kommentera inlägget här :